جشن تولدهای باورنکردنی +عکس
پيغام مدير :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمديد به سايت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سايت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنيد.
جشن تولدهای باورنکردنی +عکس
نوشته شده در جمعه 7 تير 1392
ساعت : 12:57
نويسنده : کیوان شیروانی

 

 

جشن تولدهای باورنکردنی +عکس

برای هر انسانی جشن تولد می تواند روز بزرگی باشد زیرا روزی با نکته های جالب است. گرفتن کادو، فوت کردن شمع و جشن و شادی همه از زیبایی های این روز هستند.
 جشن تولد یکی از قشنگ ترین مراسماتی است که در طول زندگی انسان وجود دارد. همه ما دوست داریم بهترین و به یادماندنی ترین جشن تولد را داشته باشیم و کادوهای جالب دریافت کنیم.بیشتر گرفتن یک تولد جالب با مهمان های زیاد یا یک کیک خوب می تواند جشن را به یادماندنی کند اما عده ای هستند که برای به یادماندنی شدن تولدشان دست به کارهای بسیار عجیبی میزنند به طوری که حتی سوژه روزنامه ها می شوند. 

** عجیب ترین کادو 


همیشه دوست داریم در تولد بهترین کادو را دریافت کنیم اما "باب مور" دست به کاری جالب در روز تولد 81 سالگی اش زد. او در روز تولدش تمام کارخانه اش را به کارکنانش بخشید. این کارخانه که یکی از بزرگترین تولید کننده های مواد غذایی است بیش از 50 میلیون دلار ارزش دارد که این ارزش هر ساله 30 درصد افزایش پیدا می کند. این کادو که بیشتر به نفع کارکنان شرکت بود به عنوان یکی از عجیب ترین کادوها شناخته میشود. 

** پرش از روی پل 


پریدن از ارتفاع کار جدیدی نیست اما فرض کنید یک پیرزن 102 ساله برای جشن تولدش از یک پل با چتر نجات به پایین بپرد که واقعا نامعقول است. در اوایل ژوئن امسال "دورتی کاستر"  برای جشن تولدش از بالای پلی به ارتفاع 1000 متر با استفاده از چتر نجات به پایین پرید. این خانم که اهل منطقه آیداهو است گفت برای زنده ماندن جنب و جوش مهمترین عنصر در دنیاست. او برای تولد 101 سالگی اش عرض یک دریاچه را با زیپلاین عبور کرده بود. 

** شکست رکورد راپل 


راپل حرکتی است که در آن نیروهای آموزش دیده با استفاده از طناب از دیوار ساختمانی پایین می آیند. "دوریس لانگ" پیرزن 99 ساله انگلیسی در اوایل امسال جشن تولد خود را در حالی برگزار کرد که به دنبال شکست رکورد پیرترین راپل کار دنیا بود. او از یک ساختمان 11 طبقه به پایین حرکت کرد تا نامش وارد کتاب رکوردهای گینس شود. او گفته است همه فکر می کردند من در اسمان خواهم مرد اما اینطور نشد و حتی قصد دارم سال اینده رکوردم را ارتقا دهم.

** پله نوردی در روز تولد


ورزشکاران معمولا راه های جالبی را برای جشن گرفتن تولدشان انتخاب می کنند در یکی از این موارد "مت ریچر" 31 ساله برای آنکه در روز تولدش کار خاصی انجام داده باشد پله های یک ساختمان 80 طبقه را 10 بار بالا و پایین کرد. او برای اینکار تمام روز را وقت گذاشت و به گفته خودش قصد داشت تا جامعه جهانی را نسبت به دیابت اگاه‌تر کند.

** اسکی قدرت برای جشن تولد


"السا بیلی" پیرزن 100 ساله ای است که اولین روز 101سالگی اش را با اسکی بازی 10 ساعته در پیست گذراند. او که نزدیک به 75 سال اسکی کار کرده، تصمیم گرفت برای تولدش باز هم به پیست برود.  این خانم در حالی این کار را انجام داد که برای زنده ماندن نیاز به دستگاه های اکسیژن دارد. 

 

 

منبع:باشگاه خبرنگاران



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






:: برچسب‌ها: جشن تولدهای باورنکردنی +عکس, جشن تولد باورنکردنی, جشن تولد, تولد, جشن, جشن عجیب, تولد عجیب, عکس تولد,