سريع ترين شکارچي جهان
پيغام مدير :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمديد به سايت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سايت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنيد.
سريع ترين شکارچي جهان
نوشته شده در سه شنبه 28 خرداد 1392
ساعت : 14:58
نويسنده : کیوان شیروانی

 

اين تصاوير در فاصله اي کمتر از يک ثانيه تصوير برداري شده و براي عکسبرداري از آن از دوربيني کاملا حرفه اي استفاده شده است.
 سريعترين شکارچي جهان مرغ ماهيخوار است که در کمتر از يک ثانيه شکار خود را انجام مي دهد، به همين منظور عکاسي بانام فيلفات سوانمون تصاويري با وضوح بالا از اين شکار سريع را تصويربرداري و منتشر کرده است.

اين تصاوير در فاصله اي کمتر از يک ثانيه تصوير برداري شده و براي عکسبرداري از آن از دوربيني کاملا حرفه اي استفاده شده است.

گونه خاص مرغ ماهيخوار فوق در آفريفا ، اروپا ، روسيه و بخش هايي از چين ديده مي شود و گونه آبي رنگ آن نيز در جنوب و جنوب غرب آسيا حضور دارد.

سوانمون نيز براي تصوير برداري ويژه از اين جاندار بمدت دوسال در حال تحقيقو يافتن فرصت براي عکسبرداري بوده است.

وي در خصوص اين موضوع مي گويد:جلب کردن اعتماد اين گونه براي عکسبرداري کار آساني نيست و من حتي چنديد بار با حمله آنها مواجه شدم ، اما سرانجام توانستم اعتماد آنها را جلب کنم و تصاويري بي نظير از آنها تهيه کنم.












 
منبع:قلم چی.عصر ایران
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: سريع ترين شکارچي جهان, شکارچي جهان, خلخال ما, خلخال نیوز,