آزاردهنده ترین صداهای دنیا کدامند؟
پيغام مدير :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمديد به سايت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سايت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنيد.
آزاردهنده ترین صداهای دنیا کدامند؟
نوشته شده در چهار شنبه 5 تير 1392
ساعت : 22:32
نويسنده : کیوان شیروانی

 قسمت اول/

آزاردهنده ترین صداهای دنیا کدامند؟

گاهی اوقات صداها می توانند به ما آرامش خاطر بسیار زیادی دهند اما بعضی از صداها بسیار گوش خراش هستند و بیشتر اعصاب ما را بهم می ریزد.
در این مطلب به برخی از آزاردهنده ترین صداها که در این روزها در دنیا وجود دارد اشاره می کنیم. توجه داشته باشید که این صداها با توجه به تحقیقات و یا آمارگیری های عمومی انتخاب شده اند.

10.دزدگیر ماشین ها

این اتفاق برای بسیاری از ما رخ داده است که در خواب ناز هستیم ناگهان صدای دزدگیر یک خودرو بلند می شود و این صدای در هنگام شب و یا حتی به هنگام ظهر بسیار آزار دهنده است. گاهی اوقات این اتفاق چندین بار در طول شب رخ می دهد و باعث می شود تا کاملا اعصابتان بهم بریزد. این صدا بر اثر آمار در رتبه 10 ازار دهنده ترین صداها در دنیا شناخته شده است.


9.پشه

در هنگام خواب شاید شنیدن صدای دزدگیرهای خودروها بسیار ازار دهنده باشد اما بدتر از آن شنیدن صدای یک پشه مزاحم است که وقتی در اوج خواب هستید به سمت شما می اید و به سرعت از کنار گوش شما رد می شود. با توجه به سکوت بسیار زیادی که شب ها در هر خانه ای حکم فرما است شنیدن صدای بال زدن یک پشه بسیار روی اعصاب می رود. البته صبح که از خواب بیدار می شوید می بینید آثار فیزیکی پرواز آن پشه نیز روی بدن شما باقی مانده است.


8.صدای گچ روی تخته سیاه

یکی از بدترین صداهایی که در دوران مدرسه به گوش می رسید صدای کشیده شدن ناگهانی گچ به روی تخته بود که باعث می شد تا مو به بدن همه دانش آموزان سیخ شود. این صدا به قدری زیر بود که شاید همچنان نیز آن را به یاد داشته باشید. در تحقیقاتی که انجام شده است بیش از 90 درصد از دانش اموزان این صدا را بدترین صدای دنیا می دانند.

7.صدای خودکار

این صدا بیشتر در هنگام امتحان یا در لحظات بسیار سخت باعث از بین رفتن تمرکز شما می شود. البته همه خودکارها اینگونه نیستند و بیشتر خودکارهای دکمه ای هستند که باعث آزار و اذیت می شوند. بر اساس آمار افرادی که با خودکارشان بازی می کنند کمتر می توانند به سوالات امتحان جواب دهند.


6."جاستین بیبر"

شاید این خواننده جوان آمریکایی را نشناسید اما این خواننده جوان در حالی که طرفداران بسیار زیادی دارد، مخالفان بی شماری نیز دارد. بله حتی یک خواننده هم می تواند جز ده صدای آزاردهنده دنیا قرار بگیرد.

او در حالی که تنها 17 سال سن دارد به این شهرت رسیده است و البته بر اساس آمارهایی که در سطح اینترنت گرفته شده است، صدایش یکی از بدترین صداهای تاریخ شناخته شد. این خواننده همچنین مشکلات اخلاقی بسیار زیادی نیز دارد و بسیاری از مادر و پدران آمریکایی از او متنفر هستند چرا که دوست ندارند فرزندشان همچین فردی را الگوی خودش قرار دهند.

منتظر قسمت دوم آزاردهنده صداهای دنیا در ستون خواندنی ها سایت خلخال ما باشید به نظر شما رتبه یک تا پنج این جدول به کدام صداها اختصاص می یابد؟

 

منبع:باشگاه خبرنگارن جوان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: آزاردهنده ترین صداهای دنیا کدامند؟, صداهای آزار دهنده, صداهای خاص, پشه, جاستین بیبر,